24 Ocak 2008 Perşembe

yiteeee (hu ta)

pek kıymetli humuslı tarteletler,
sorarım size bir soruda 37 tane değişken varsa ve alfabemizdeki harfler kifayetsiz kalıyosa çin alfabesine geçmekten başka şansım varmıdır?ahmet mehmet yada hüsamettin die değişken olur mu?hadi oldu diyelim eksvatörler için hangi isimler caizdir?Bu derse çalışırken berkle birlikte yanımızda imdat çekici bulunduruyoruz.Herhangibirimiz soruda mantık veye benzeeri şeyler aramaya kalkarsak diğeri çekici mantık çalışmsı yapmaya çalışanın kafasına patlatıyo.Çok ekili bi yöntem olmasının yanı sıra biraz başım ağrıyo.Amaaaa sevinerekden bildiriyorum son sınavıma gircem ya da herzaman ki gibi tam tersi.Ayrıcana sebastiyanları sevenler derneği kurmaya karar verdim.Tüm sebastianlar doğuştan bu derneğin üyesidir.artık haklarınızı savunacak bi canavarınız vaaa.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bence ekcvatör yazamadım ama buharlaştırıp buharı dışarı atan bir araçtır

bigün noktaları isimlendirmem gereken bi dersim olursa ki allah korusun en uygun ve güzel nokta isimlerinin dursun haliye şapşak ve eeri botır olduğunu düşünüyorum ama dursun en uygunu olduğundan dursun 1 dursun 2 dursun 3 diye de gidebilirim
ayrıca gamziyle vantuz balıı alıp adını dursun koyucaz bu hayalimiz hala var vazgeçmedik

öle şeler yapmayın

yiteeeeeeeeeeeeee:D seni yirim

bebenin izlediği dizinin etkisiyle bu şarkımı bütün hakları çiğnenmiş sebastianlara adıyorum
başın öneeeeğğğ eğilmesiiiğğğnnn..

Adsız dedi ki...

sebastian isyan etmeye kalkma kırarım kafanı dinneme bu karıyı karnını ben doyuruyorum

Adsız dedi ki...

sebastian şarkıyı unutma o şarkı beyne yapışır çıkmaz benden sonra tekrar et
ağladıığğıığğğnnn duuyuuuğğlmasıııığğnn