24 Ocak 2008 Perşembe

guvercin

pek sevgili değerli humuslu tartelet
şu an sana ne yazacağımı tam olarak bilmemekle beraber ikimizin de seveceği bir yazının eşiğinde olduğumuzu hissediyorum
bak blogcum bugün uykum yok bebeyi de uyutmayı düşünmüyorum oturttum hikaye yazdırıyom bi yandan etinden sütünden yününden yararlanıyo kölelerim koşma aletinde elektrik de ürettirttim ona o elektriği kullanıyoz şu an hatta kendi elleriyle yaptı kendi öz elektriği
kısa bir özet geçmek gerekirse bence karpuz sebastianı keser sebastian karpuz kesemez gaziantep karpuzu çünkü o
bebe de çiğ köftenin sebastianı tavana yapıştıracağını düşünüyo
yorgın diilse eeri potıra sorceedik bunu meeendelin bezeelyeleri de biliyodur gerçi
o diil de yılın bu vaktinde kuzey kutbunda olmak vardı be blog
öptüm canım si yu

bide sebastian bence bu gece bize küsmüştür çayı geç getirirse gönlünü alın selam söleyin el sallayın

Hiç yorum yok: