17 Ocak 2008 Perşembe

go home hu ta

Sevgili hutalar, bugün 13-13.30 sularında, katıksız ekstra saflaştırılmış en az seviyede öğrendiğim mukavemetin bırakın hayatım boyunca işe yararlılığını vize, final veya bütünlemede de işime bir nebze olsun (uyduruk cevaplar bile yazmama) yaramayacağını anlamış bulunmaktayım.Üstün matetematik bilgi ve yeteneklerimi bir kenara iterek siz hutalara sormak istiyorum.100 puan değerinde doldurulmuş kağıdıma 40 puan veren değerli fosil hocam tüm el becerilerilerimi kullanarak cetvel yardımıyla ölçekli olarak soru şekil ve metinini cevap kağıdına itinayla geçirdiğim ve sorunun nasıl çözüleceğine dair tüyolar verdiğim kağıdıma kaç puan verir?Bütün hutalardan özellikle ekonomiye benzer duygular beslediğim bebe hutadan cevap bekliyorum.Ancak sakın yanılmayın arkadaşlar bu soru şaşırtmacalı bir soru değildir bir cevabı vardır ve doğru cevabı bulup 13 gün içinde 13 kişiye gönderirsen 13 gün içinde allah belanı verir.

Burdan ayrıca üzülerek güvercin hutaya belirtmek istiyorum: Bütünlemelerde şu an için sadece birinde balıkesir il sınırında olacağım.Bilgilerinize..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

şubatın birinde mi balkesirde olcasın tilin 8. yoksa bi bütünleme mi8.

bende bütünleme istiyorum bana da bi şans daha verin

bende istatistiklerde öle yaptım bence bu soru böyle çözülür madem kafanıza takıldı bize sordunuz bi de burdan deneyin yazıp verdim