11 Ocak 2008 Cuma

guvercin

dürt olduğumuza göre artık hepimize 1.5 şizo düşüyo bazı şizoları parçalamak zorundayız

bebecim hakkında spekülasyonlar var ve evet spekülasyon ne demek bilmiyorum gel bana öğret bide açıklamanı yap ama yarın sen bunnarı okurken aşağıda belirtilen saati dikkate alırsak biz kıçımızı devirmiş yatıyor oliciiz

hala çalışmaya tam başlamadığımı varsayıp iki bardak kahveyi denkleme katarsak evet bu gece uzun olacak ama sabah çok kısa olucak iki üç rüyada vnnn diye geçicek biticek

hesaplayamamışım ayrıca geçenlerde de 9la 5i topladım 9 buldum there is no 5. this is very zen of me hatta

3 yorum:

Adsız dedi ki...

lan dif yok dif yok derken de bu görüşü benimsiyomuşum bu sayede geçtim galiba afferim kız ben

Adsız dedi ki...

ciren difi geçtin ama ben seni mat.tan bırakıyorum çocuğum :D 3kişiyken kişi başına 1 şizo düşüyorsa sayı 4e çıktığında nasıl 1.5 düşer? he? sorarım sana?

Adsız dedi ki...

düşer gamzi düşeeeeee yerçekimiiiiiiii