13 Ocak 2008 Pazar

bugün(hu ta)

didem'e dedim ki 'bi kahve yapıverseneee' kupa odam sınırlarına girdiğinde kafein kokusundan gözlerim yerinden oynadı.En sevdiğim kupayı zifte benzer bi sıvıyla doldurmuş ve dört şekerin yeteceğine inanmış.İki tane şeker daha atmama rağmen eser miktarda hissedilen şeker tadı yanında kahveyi çiğneyerek yediğimi farkettim.
Topoğrafya çalışmak için oturduğum masa başı sandalyemde didemin kahvesine rağmen yarım saat kafamın üstünde uyuyakalmışım.Bu uyku perfonmansımdan dolayı kendimi tebrik edip dersime döndüm.Eser miktarda (bu deyimi yediim abur cuburların içindekiler şeysinden öğrendim) anladığım topoğrafyanın yarınki finalde elli alacağıma kendimi inandırdıktan sonra burnumun üşümesine sinirlenerek dideme sataşmaya gittim.Didem telefonna konuşuyodu içimde kaldı zeynep'e gittim.Şu sıralar şehime'ye sataşmıyorum mazereti dolayısıyla biraz asabi.Sanırım film izlicez birazdan.Ama önce dolma yicez.Tabiki ben yaptım vee çok güsel oldu.

Bugün çıkardığım ders 1: didem'den kahve isteme
2:uykun varsa yatakta çalış ki boynun tutulmasın
3:humuslu tartelet yazmak çok uzun sürüyo kısaca huta yazmak daha kolay.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ama hu ta biraz böle hhhuuu tüüü'yü çağrıştırıyo yada ben iğrenç bi adamım:D

Adsız dedi ki...

matarama suko dedirttiriyo bana ne zaman okusam kimse duymasın manyak demesin diye kısık sesle söylüyorum
dideme ne laf ediyon istediğin şeyi getirmiş işte kız

eser miktardayı organik labında öğrendim ama unuttum defterde yazıyo olabilicek en az falan öle bişiler demekti

Adsız dedi ki...

şey yazarlar eser miktarda fındık fıstık gibi kabuklu yemişler veya süt olabilir gibi ben şey düşünmüştüm hep yaa bizim hikmetle mehmet makinenin başında sıkılıp fındık fıstık yiyolar düşürüyo bazen mallar öle arada çıkabilir korkmayın gibi hayal ederdim hep abim bigün mal aynı makinede başka şeylerde yapıyolar onlardan artanlar olur diye yazıyolar dedi hayallerim yıkıldı yani hikmetle mehmet bişi yemeden mi duruyo o makinenin başında bütün gün.

Adsız dedi ki...

sonuna nokta komuş:D yüzbinmilyon metrelik cümlenin arkasındaki noktanın da sapığıyım

Adsız dedi ki...

hayııır huta bööyle japon savaşçısının dövüşürken çıkardığı bir efekttir! :D