12 Ocak 2008 Cumartesi

T9(bebe)

t9'un "oda"dan önce "nda" yazması nedir ya. hayır nda oda'da daha anlamlı bir kelime midir? yada benim t9'umun hep ben , benim ve bana ait gibi durumları belirten yaptım, ettim yada kalemim gibi kelimelerde yaptın, ettin kalemin yazması ve asla 1. tekil şahısa döndürülememesi mutlaka sizi kelime girmeye yada kendinize yeni yöntemler bulmaya itmesi nasıl bir durumdur tamam fazla sahiplenme, bencillik iyi değildir ama buda fazla değil midir?
ne olursa olsun t9'u seviyorum çıkıyorum yerine biliyorum yazıp göndermiş olsam bile:D

6 yorum:

Adsız dedi ki...

işte heryerde marjinal olmaya çalışmak budur:D
ben mor yazarım .mınıh

Adsız dedi ki...

kim ne yazdı ora benim merak edicemi bilmiyo muydu silmeden önce
o mor mu lan

Adsız dedi ki...

ayrıca bu ne gösterir yapmıyosun etmiyosun ve kalemin yok t9u kandıramazsın
t9 kılım sana seni icat edeni çarpışan arabalar götürsün
resimde gösterilen harfleri tam 3 kere yannış girdim azimle yolculuğuma devam ediyorum

Adsız dedi ki...

ya birimiz bana acıyıp o harf girmeyi kaldırdı ya da bu site kapasiteme indi artık sormuyo "resimdeki harfleri girin" diye buraya yazmak istedim
bi de şey dicem neydi he hatıladım sizin evde nda yokmu sefilleeeeeeeer

Adsız dedi ki...

o ni kiii???
vat dı nda ciren?
ayrıca saat 3 olduğu için bu soruyu sormak istiyorum
would you like a cup of tea???
sebastian ceren hanıma çay koy.mınıh çıkabilirsin sebastian
iyi miyim? değilim:DD:.(nokta)

Adsız dedi ki...

noktayı komuş..

noktanı görüp bi arttırırım kızım