11 Ocak 2008 Cuma

humuslu tartelet

Gecenin güzel bi saatinde üç film izledikten sonra kafanızı karıştıran arkadaşlarınız olması nedemek bilirmisiniz? Neyse ben alıştım ama alışamadığım bir konu ise kimliğimin çalınmak kullanılmak ve kirletilmek istenmesidir.Hepinizin tahmin edeceği üzere buraya kendi imzamı atacağım ve bazı ukala güvercinlerin dediği gibi öz hakiki gerçek humuslu tartelet adıyla değil kendi adımla yazılarımı sunacağım. Bazı yerlerde görüyorum duyuyorum evet okuyan arkadaşım sözüm sana öyle çöpçü möpçü dinlemem maket yaparım senden valla.Bir daha ismimi kullandığını heleki ben olduğumu idda etme fena olur. Nese arkadaşlar uykusuzluk ve kafeinin etkisiyle böyle asabi bir giriş yapmış olabilirim ama aslında bir tartelet kadar narin ve yumuşağımdır. (TAKLİTLERİMDEN SAKININ)

Hiç yorum yok: