20 Ocak 2008 Pazar

hu ta

Canım bişiyler yazmak istiyo şu an.Şu taksime koydukları mikrofona şarkı söyliyen şebeklik yapan insanları anlıyorum sanırım.Bi bakııın bi baaak hişttttt
burdayım baksana bi beaa... vb. İlgi istiyorum şu an hem de çok.Karnım çok pis ağrıyo majezik etki etmiyo agresifim ders çalışmam lazım ve benim adım huta...
Yeterlimi bu kadar sebep?Zaten anneme de küstüm dün kalbim sıkışıo die aradım kadını üşütmüşündür sıcak tut kendini didi sonra merak edip aramadı bile.
Yüksek matematik sınavım var yarın.Bu dersi düşününce ciren gelio aklıma ben yüksekteeen kookarım dio gitmio derse.Daha güvenli dersler seçiyo kendine.
İnsanları korkuttum kaçırdım yanımdan o yüzden bana sıcak su tobasını hazırlıcak kimse yok.
O yüzden kalkcam hem kendime kaave yapcam hemde suyu hazırlıcam.Sona da ders çalışcam .Az kaldı gayret et be güzelim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:D matematik oması yeterince tehlikeliyken bide yüksek.. gitmedim o yüzden bütün dönem o derse nolur nolmaz onun yerine fizik2 gibi daha ayakları yere basan derslere gittim ama fizik2den kalıp bundan geçtim evet

hazılasınnar.bü

gazdır o gaz görüşünü tekrarlamak istiyorum

taksimde gözümün ucuyla kameranın önünden geçtiğimi farkettim anam hasss... dedim kafamı çevirmekten başka çarem kalmamıştı

Adsız dedi ki...

lan lan asıl
şitrestir şitres
ama ben yarın nası oduunu sorcam:D

Adsız dedi ki...

psikolociktir psikolocik abi