15 Ocak 2008 Salı

kabus (hu ta)

Bugün kendimi hiçbiryere ait hissetmiyorum.Bir balık olarak genelde bunalımlı sorunlu birisi olmama rağmen bugün çok farklıydı.Son dört gecedir gördüğüm ve daha fazla görmek için daha fazla uyuduğum kabuslardan olsa gerek kendimi bu okula bu eve bu şehire bu dünyaya ait değilmişim gibi hissediyorum.Kabuslarımın birinde (ki bunlardan hatırlayabildiğim binlerce görüyorum) güvercin hu ta bebe hu ta yı balyozla öldürüyo ve tüh keşke şifreyi söyleseydi de sonra öldürseydim şimdi ruhu da gelmez bu salağın diyodu.
Yarın mukamemet sınavım var ve hocanın tutarsızca çözdüğü sorularla konuyu keşfetmeye çalışıyorum.Kocaman bir tabak makarna yaptım kendime ve ruh halime en uygun sosu seçtim(çok da güzel oldu) bir yandan bunları yazarken bir yandan da tıkınıyorum.
Ayrıca bugün nazlı ve arkadaşlarıyla (bunlar B sınıfından arkadaşlar) mukamemet çalışmaya çalıştık.Gün boyu hayat tesadüflerle dolu diyip durdum içimden.(uzun hikayee) çok iyi çocuklardı.Hatta bi ara keşke B sınıfında olsaydım bile dedim.
şimdi makarnamı bitirip van mor kap of kafi yapıp çikolata yiycem yanında.SERATONİNE çoook ihtiyacım vaaar.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

evet bazen bebenin gafasına balyozla vurasım geliyo

bende kabusun üstüne bidaha bidahaaaaa diyerek gene uyuyorum

balık kaadeşi odukmu

ne sosu

abartıp keşke nazlı da huta olsa dedinmi

togograpya
topooapya
togografta
togografya(yaklaştım)
to...
tilin beni andın şu an
küfretme
bitti