11 Ocak 2008 Cuma

Kendini Pelargonium sp. gibi hissetmek (Bebe)

öncelikle sayın erdik zekam hakkındaki kuşkularınızı gayet yersiz bulduğumu söylemek istiyorum ben ki 14.5 senelik öğrenim hayatında yeni yeni son gece çalışılarak sınavların iyi geçmeyeceğini, yaklaşık 2 senede biyolojinin zor bir bölüm olduğunu ve 20 senede ise benim bi mal olduğumu öğrenebilmiş bir adamım hatta yaklaşık 40 sene sonra bile bu kıç nasıl kalkar sorusunun cevabını bulamamış olacak olmam öngörüsüde bir 'spekülasyon'dur.Bu durumda nasıl ve kim olarak sevgili limon ağacımın bana biçtiği humuslu tarteletlerin en zekisi sıfatını sorgularsın( burada grubumuzun beyni tek ve biricik humuslu tarteletimizden izin alarak konuşuyorum)
evet herneyseyse biz konumuza dönelim ne diyorduk hmmm evet bir pelargonium gibi hissetmek diyorduk evet hepimiz hergün birçok yerde bu hisle karşılaşmışızdır ve eminim bir kısmınızda bu duyguyu tanıyordur(bkz:üzüntü gibi) bugün aynen öyle hissettim sabah dolmuşa bindiğim anda ve elimde dün gece 4.30 kadar çıkardığım notları okumaya başladığım anda çevrem birçokinsan tarafından çevrilmişti ama hiçbiri tarafından umursanmıyordum, arkamdaki bir teyze gideceği gün hakkında konuşurken başka bir amca ise gazi hastesinde inmek istediği için telaşlıydı bense uykusuz, panik ve nedendir bilinmez huzursuzdum ki nitekim sınav kağıdıyla karşılaşınca nedenini anlamış oldum, o umarsız tavırların, varlığımdan habersiz yüzlerin verdiği sıkıntılı his yüzünden bir pelargonium kutusundan çıkmış gibi indim dolmuştan, indimde ne oldu okulun koridorları, sınava gireceğim sınıf hepsi sadece kendisiyle ilgili yüzlerce adamla doluydu bense sadece onlardan biriydim yani pelargonium kutusudaki bir başka insan her neyse uzatmayacağım sonra eve geldim yatağıma yattım uyumaya çalıştım, uyumaya çalıştım ve telefonumun titremesiyle yataktan kalktım ve işte burdayım sadece onlardan biri olarak değil bebe olarak burdayım. bu hikayenin ana fikri 3 saatlik uykuyla sokağa çıkmak bir kabus, sınava girmek uyanamadığın bir kabus eve dönmek ise yatakta irkilerek uyanmakmış. bu hikayeden alınacak ikinci ders ise uykusuzluk adamı malak yapıyormuş
not1:pelargonium sardunya demektir( anlayan anladı)
not2:spekülasyon öngörü, düşünce yada asılsız iddia demek olarak kullanılır ama asıl olarak ekonomide bir terimdir ama senelerdir defalarca öğrenmeme rağmen aklımda tutamadığım bi olaydır.ekonomi benim için başak'ın cebinde 10 milyonu vardır bunun 10'da 3.5u ile yemek yemiş 10'da 1.5 u ile okula gelmiş 10'da 5iyle dergi almıştır başak eve dönebilirmiden ibarettir.ekonomiyi bilenlere anlayanlara burdan saygılarımı sunarım girişimci biz onu evde yaparızcılarıda gönülden desteklemekteyim
Bu blogun yapımında ve yönetiminde emeği geçen tüm arkadaşlara saygılar sunarım
ben sunucunuz başak balaban iyi akşamlar dilerim
haberi bizden alın(havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun)
Annnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee biitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee..........

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bu durumda 3 hafta pelargonium gibi hissedicekmisin şindi:D
evde olduğuna göre eve nası döndün bana da öğret o yöntemi

son olarak gördük ki kara bulutlardan uykusuz bırakılınca daha iyi verim alınıyomuş

son notun arkasındaki not olarak ben hala elk çalışıyorum

Adsız dedi ki...

Tabiki öğretirim hayatta öğrendiğin tüm yararlı bilgilerin balaban trade mark olması amacıyla yola çıktık biz hüseyinle her şeyi sana öğretmek için öğreniyoruz.
sorununa dönelim sınavdan çıkıp eve dönmek şu şekilde son derece kolay oluyo size giren çanın ucundan tutuyorsunuz ve bir bakıyorsunuz ki evde masanın başında bir sonraki günün dersine ki kredisi diğerinden daha düşük olan, çalışmaya çalışıyorsunuz lan belki ortalamadan yırtarım ümidiyle ama 10 dersinizin 10'uda ortalamaya kaldıysa biz bu dönemi yaşanmamış sayıyoruz:D

Adsız dedi ki...

çan herşeydir ba...ba.. çan olmasa biz bir hiçiz o yüzden arada girmesine seviyesiz huylarına göz yumuyoruz
herşeyi öreet heşeyi ben de milee öretim fabrikasını kendime ayırim

Adsız dedi ki...

sonuçta fabrika balaban trade marklı yani..

melek dedi ki...

merhaba humuslu tarteletekibi ,ben istanbuldan bir hayranınızım sizinle tanışmak isterim en kısa zamanda ,
haydi öptüm
bay

Adsız dedi ki...

velkam hom eylül

humuslu tartelet dedi ki...

go yanki