15 Ocak 2008 Salı

kahvesiz yaşam_çöpev

Eveeet sevgili genç hu ta(evet kısaltma süpper olmuş:D) dostlarım şu 4 günlük kesintisiz tasarım çalışmalarımdan sonra yeniden döndüm sevgili bloğumuza baktığımda bıraktığımdan farklı olarak bişey göremedim nedeni de belliiiiii FİNALLER!!!!!!

Efenim 4 gündür sabahlara kadar çalışıp daha sonra gece yarılarına kadar da çalışıp bir daha sabah, bir daha gece... şeklinde devam eden bir tasarım çılgınlığı içerisindeydim ve içtiğim çay ve kahve sayısı ZIFIR!!! İstediğiniz de kahvesiz çaysız kolasız daha doğrusu kafeinsiz, teinsiz ve hatta kullanmıyoruz ama nikotinsiz bir uyumadan yaşam metodu da mümkün... Herşey kafada:D midemize yazık bünyemize yazık kahve neymiş ya bağımlımıyız biz ona muhtaçmıyız diiliz o bize muhtaç para verip almadıktan sonra nasıl yaşamını sürdürebilir ki...

Yanlış anlaşılmasın kahve gerçekten muhteşem bir içecek onsuz olmuyo ama uyumamak için içmek diil... Onu herhangi bir emelime alet etmeyeceğim zevk için içeceğim...

ÜNLEMLERİ DE ÖZELLİKLE GÜVERCİN HU TA ŞAHSİYETİNE İTAFEN KULLANDIM SEVDİĞİMDEN DEĞİL YA NEFRET ETMEDİĞİMDEN...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili neskafe bu yazıyı yazan şahsın açık adresini versem bana 1 yıl bedava kahve verir misin
imza:
Bebe
kahvesiz bir sınav haftası reissiz bir gazi gibidir gülizerdik ayrıca ben bağımlı değilim istesem bırakırım ama istemiyorum.hıh
neskafe, kazık sınavları ve bitmeyen sınav haftalarını gururla destekler:D

Adsız dedi ki...

:D:Dgülüüüüüz ben de nefret etmiyoom:D
kılım ama gerçi savunmasız ve gerizekalılar
ya finaller beni kave içmek zorunda bırakıyo beni bu bataktan kurtar gülüzüm

farkındaysak sevgili hutalar ama gerçi kalıbını cümle içinde kullandım gururluyum

Adsız dedi ki...

hay aym sera end aym en edikt