17 Ocak 2008 Perşembe

korsan huta

Sevgili humuslu tartaletler;
Ben didem(hani şu hutayla aynı evde kalan hutanın gıdıklama saldırılarına maruz kalan kızım)Öncelikle bloğunuza yaptığım izinsiz girişten dolayı özür dilerim.Amaa canımız çook sıkılıyo.
sizlere bugün neler yaptık annatıyım biraz.bugün huta çok ama çok agresifti.(halaa öylee)önce beni dövdüü dövdüü gıdıkladıı heryerimi çürüttüüüü ama hala siniri geçmedi.herkese sataştı durdu.Bu sataşmalara cevap veren tabiki de şehime(kekten sorumlu hutanın ev arkadaşı) oldu.Hutanın artık 9 parmağı var birini şehime parçaladı.Şimdi sakin sakin !!!! oturuyoruz yarın sınavımız var ama biz henüz çalışmaya başlamaya karar verme aşamasındayız.Annatcak pek bişiy yok zaten o yüzden sıkılıyoruz ayrıca bütlerde hepinizi buraya bekliyoruuz.
sevgilerimle..esen kalın.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

iki sene yok lan dört sene mi neyse lise 2ye kameramızı döndürmek istiyorum hutaların izniyle:

sarışın canavar sıkıştırdığı güvercini iteleyip sırada daha da yayılır, güvercin sesini çıkarmadan iyice uca gider. bir süre sonra sarışın canavar sıkılıp bbnin elinden kalemini alır, bb de hiç bir şey olmamış gibi başka bir kalem alıp yazmaya devam eder.
sarışın canavar: bazen deli olduğumu ve bana bulaşmadığınızı düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

yaşlanmışız yav sene 2004 lise ikideykene oluyo bunnar.hey gidi günler

Adsız dedi ki...

o diil de ben bunu annatırken "sene 65.." örneğindeki gibi iki basamak kullanamayacağıma yanarım