9 Ocak 2008 Çarşamba

Bebe'den giri_ye çöpevden giri

Bizler ki bu b*ktan düzenin birer elemanı isek ne güzel, ne mutlu bize çünkü burada ana düşünce etkisiz eleman olmamak.

Yeri geldiğinde anatomi, yeri geldiğinde o sektör, ne bulursak çalışmak elimizden geleni yapmak, biz burdayız demek.

Mutsuzluğumuz ile mutlu olmak amaç, mutsuzluğumuzu bile mutluluk sayabilecek kadar manyakça mutlu olabilmek, zira ne demiş şair "Yalnız sıradan insanlar mutlu olmak için bir nedene ihtiyaç duyar."

Bi ana düşünce de huzur. Huzurun değindiği nokta ise kendinle barış hali. Kendini sev yeter, sadece kendini, konumun, mevkiin, fiziğin, karakterin ne olursa...O zaman göreceksin seni sevenleri tıpkı kendini görmeye başladığın gibi...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

efenim öncelikle blogumuza kattığım ciddi havadan şöyle derince bir nefes alıyorum ve ekşimsi tadıyla şu cümleleri kuruyorum. Aynen demeye çalıştığım oydu mutlu olmak için sadece mutlu olmak gerekir yada benim gibi bi gerizekalı olmak ama ben böle olmaktan çok hoşnutum,lan mutluyum lan herşey bok gibi gittiğin anlarda bile mutluyum bazen hüzünleniyorum, melakolik olduğum zamanlarda oluyor ama mutsuzluk hmmm sanırım mutsuz olmuyorum kolay kolay yaav siz varsınız en basitinden her türlü karanlığımda önümde yürüyen ışık taşıyıcılarım, yol göstericilerim, beni benden iyi tanıyanlar, karanlık içindeki aydınlığım, asil ayışıklarımsınız hepiniz ayrı ayrı parçamsınız he ben şimdi kalkıp nasıl mutsuz olayım yaa:D
not1: bazen mi demişim yalan melankoli damarlarıma işlemiş acaba kolalaramı katıyolar evet evet kesinlikle cevap bu

Adsız dedi ki...

yerine göre ciddi de olabiliyoruz işte.. insanlık hali tabi sabahın 2si olmadan ciddileşemiyo insan=) konumuza dönelim:ilk olarak evet gerizekalı olmak gerçekten insanda hoşnutluk uyandırabilecek bi zeka kapasitesi bence de fakat insan eğer ben gerizekalıyım diyebiliyorsa o insan gerçekten gerizekalı olabilir mi bunu tartışmak gerek önce...
ikinci olarak da melankoli kolaların içinde olamaz kolada olsaydı bende olmazdı bence kuşun kanadında diye düşündüm ben melankoliyi kola içmeyen biri olarak, ya da hani tırnaklarımızın kenarında çıkan o şeytan tırnaklarını koparırken o sızlama o acı var ya melankoli o işte, yada ağzımızda aft olduğunu bilerek limon yemek o yanma var ya o işte melankoli bir de son olarak elimize batan dikeni çıkarmak için elimize iğne batırmak melankoliiii