21 Ocak 2008 Pazartesi

bi kaldımmı gerisi geliyo(hu ta)

İnsanlara dersi anlatıcak kadar olamama rağmen hocanın vereceğini sandığım formüllere güvenerekten kopya yazmayarak çatır çatır (bel kemiğinden) kaldım.Yüksek matematikten bahsediyorum.Artık alıştım koymuyo kalmak.Hatta çıkışta bu kalışımızı kutlamak üzere yemek yedik okey oynadık ve peşi sıra tabu oynadık.Sınavdaki başarısızlığımın aksine oyunlarda üstün başarı sergilediim ve hepsinde kazandım.Eşli oynanamamıza rağmem kazandım diyorum çünkü berkle eş olmamıza rağmen yani berk e rağmen kazandım.Okey bile attı yasin'e.Bi ara onun yerine nargilenin marpuçunu oturtmayı bile düşündük.eminim daha çok yarımcı olurdu bana.Neyseee efendim çok güzel günlere yalnızca 4 gün ve 5 sınav uzaktayım.Burdan beni ipleyen ve iplemeyen herkese sevgilerimi gönderirken, gece uzun görüşmek dileğiyle...
esen kalın...

bu gün çıkardığım dersler:1-asla bi hocaya güvenme adam gibi yaz kopyanı
2-oyunlarda berk le eş olma (gerçi tabu da olabilir)ama okeyde aslaaa

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:D:DD:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

hoca dediğin şerefsizdir şeklinde başlamak istiyorum yazıma hoca olmanın el kitabı önsözü tavrıyla hoca olmak istiyorsanız şerefsiz anne olmak istiyorsanız sinir bozucu olmalısınız. alg mantar hocamız son derste ayrıntı sormayacağım phylumların genel özelliklerini bilin bana yeter bide ordolarının önemlilerinin isimlerini öğrenin daha ayrıntıyı sormam dedi bunun üzerine finale öyle çalışan biz insan evlatları genus soran sınav kağıdını görünce şöle bir kaıda baktık ve eveeeet arkadaşlar ne yapıyoruzzz çiçeeek çiziyoruzz die baırdık. biz hüseyinle:DD:

Adsız dedi ki...

belkemiinden kalmak ne demek