12 Ocak 2008 Cumartesi

HUMUSLU TARTELET

Çalışırken aklıma dershanedeki geometri hocamın sözleri geldi.'yeni bişey keşfetmiceksiniz çocuklar,bundan çook uzun seneler önce keşfedildii kanıtlandı.Siz sadece soruyu çözceksiniz.Bu kadar basit efendim.' derdi.Dinamik notlarını bi saat mukavemet notu sanıp anlamaya çalışırken anımsadım bu sözleri ve vazgeçtim hangi konunun çıkacağını keşfetmeye çalışmaktan.Hoca haklı adamların yıllardır süregelen kanıtlanmış tezleri kanuna dönüşmüş bildikleri var.Derse girmeyen notları toparlayamayan vee film izlemeyi mühendislik bilimlerinden önde tutan öğrenci imajındaki şahsiyetleri bütünlemeye hatta akıllanmazlarsa seneye bırakıyolar.Ve bizden istenen şeyse bunu anlamamız kabullenip isyan etmememiz.Bizden yeni bişey özellikle de çalışmadan final geçme gibi bi keşif istemiyolar.Lütfen arkadaşlar denemeyin artık YEMİYOLAR.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni keşfimi seninle paylaşmak istedim sevgili humuslu tarteletcim bizim önümüze konulan engeller ve kısıtlamalar bizi yaratıcı yada verimli kılan ki bunu en iyi össss zamanı keşfetmeye yaklaşmıştım, yaa şu öss bi geçsin şunu yapıcam bunu yapıcam öyle olcak böyle olcak yaaaalaaaan olmuyor, olmamıştı öyle oturup kalmıştık hatırlarsanki burdan nereyemi geçeceğim şuraya o izlenmesi gereken filmler okunması gereken kitaplar hep oradaydılar ama biz kıçımızı devirip yatmayı tercih ettik şimdi final zamanı ve ders çalışmak gerekiyor nasılda batıyor gözüme o şaheser filmler o okunası kitaplar o puzzle nasılda davetkar ahhh ahhh finallerr bi bitsedee.........
gene kıçımızı devirip yatsak ve onları unutsak:D

Adsız dedi ki...

lan bebe madem evdesin niye beni duymuyon

Adsız dedi ki...

ay ay ya yeni bişi keşfetmemizi isteselerdi ya da ya film izlemenin yeri hayatımızda film izlemekten önde olsaydı oyoyoy
ayrıca yiyoolaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

film izleme filmin önünde olursa film kare olur:D
mühendislik yook dif yook difyoooook

can dedi ki...

humusluya biiir tartelete ikii ulan
siz bilmez misiniz ku buralarda benden habersiz blog falan açmak yasaktır derslerime çalıştırıp bişiler öğrenip hack mek ettirmeyin bana bu sayfaları (delikanlı mod:off)
he bi de benim bloguma da beklerim sizleri efenim ihihi geceyesiir@blogspot.com

Adsız dedi ki...

zıpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D
bi genç beyne ilham ve şevk vermişiz ey bütün humuslu tartelet adayları ve öz hakiki gerçek humuslu tartelet


humuslu tartelet benim!!!
hayır benim
hayır benim
hayır be..

bütün öğretmenler büroya
bütün öğretmenler büroya
öğretmenler büroya
öğretmenler büroya
büroya
büroya
büro
büro

b
.

ay lav yu elk ay lav yu kütle enerci

sevgiler

Adsız dedi ki...

Vat dı kaffff miiyeen
(kaf ne oğluuum)

Adsız dedi ki...

miyen ne asıl

Adsız dedi ki...

bie zencinin man deme çabasında ağzından çıkan anlamsız sözcüktür miiyeeeeen
sevgili fbi amcalar kesinlikle ve kesinlikle etnik maynoriti yapmıyorum yapanıda sevmiyorum kesinlikleee hepimiiiiiiiiiz kardeşiiz
yaşasın hi..öhöööm ööhöööm ne diyom ben ya

Adsız dedi ki...

ayrımcılıkla olan mücadeleme sizin evden başlamalıydım gençlik yıllarımda be azizim
abin de kafama bas diye tuttururdu