30 Ocak 2008 Çarşamba

guvercin sabahta

sayın hutalar bugün hayatımda ilk kez erkenden ve kendiliğimden uyandığımı sizle paylaşmak istiyorum. demin saat 11.20ydi ve ben bir buçuk saattir ayaktaydım insanların sabahları neler yaptığını nasıl zaman geçirdiklerini sordum ev halkına ama bi cevap alamadım
bi de vistanın bs player çalıştırmadığını keşfettim sabah maceramda yarım yamalak çalıştırıyo çat pat ingilizce konuşur gibi sadece ses var derdini anlatacak kadar çalıştırıyo yani
bişi daha dicektim
hatırladım program yaparken o kadar sıkıldım ki tırnaklarımı törpüledim bu işe en çok törpü şaşırdı onu artık kullanıcam sandı ümitlendi gariban
mitti
kapatıyom
baçbaç

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili ciren günün zabah saati de bildiğin gündür, akşamüstü ve geceleri ne yapıyorsan aynını yaparsın hatta birsürü şey yapmışsındır ve saate bir bakarsın kiii saat daha 1 dir:D bu dünyanın en güsel duygularından biri bence... bi de evet vista bs player çalıştırmıyo kesinlikle yani bende çok süper herbişiyi çalışıyo ama altyazıyı kesinlikle çıkarmıyo şerefsiz zaten sevmezdim kendini...

Adsız dedi ki...

kafyu vista bende semiyom