24 Ocak 2008 Perşembe

geri_dönüş_çöpev

Efenim kısa bir aradan sonra okulun ilk dönemi ile ilgili tüm işlerimi bitirmiş olarak geri dönüyorum sevgili bloguma. Aslında yaklaşık 1 haftadır internet explorerı açıp kendi kendime benim uğraştığım okuduğum bir yer vardı neresiydi diye düşünüyordum ama bir türlü bulamıyor gerisin geri kapıyordum sayfayı bugün buldum blog o aradığım sendin ve koştum geldim işte...

Sanat tarihi sınavına çalışırken(tabiki son gün:D) gördüğüm bazilika kelimesi tüm gece kafamı kurcaladı durdu bir yerden tanıyorum seni diyordum hep ama nerden? nerden tanıyordum??
Sınavda çıkınca aklıma geldi ; Ersin Karabulut anlatmıştı bir gün köşesinde "sınav esnasında arkadaşından kopya çekmeye çalışırken yazan bazilika cevabını bazooka olarak gören ve aynen kağıda geçiren kendileri sınavdan böylece kaldığını anlatıyordu" çünkü ben de o anda kopya çekmeye çalışıyordum öyle bir anda çak çak çak diye çaktı kafamda bu yazı. O anda kikikik diye gülmeye başladım ama kısa kestim çünkü işim vardı, sınav yazıyordum. İşin ilginci şimdi düşünüyorum da bazilika ne diye sanırım merdivenli kilise idi emin değilim hatta sanırım bilmiyorum...

İNSANIN BÖYLE BİR BLOGUNUN OLMASI GÜZEL ŞEY_KENDİME YAKIŞANI GİYİYORUM_ZATEN HERŞEY YAKIŞIYOR YA NEYSE...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kikikiki tanıyorum:Dzıpa

banada heeşey yakışıyoooooooooooo