31 Mayıs 2008 Cumartesi

huta

sevgili huta;
iktisad diye dünyadaki en gereksiz ders olduğunu düşündüğün cibiliyetsiz şeyi çalışmaya çalışırken bayaa bi sorguladım.Küçükken hepimiz sormuşuzdur babamıza hatta ben inatla ve anlamayarak babamı delirtecek kadar çok sormuştum ve canım babacım da 5 yaşındaki gerizekalı bi çocuğa anlatabileceği kadar anlatmıştır.evet merakla beklenen soru şu ( cirene selamlar): BU DEVLET BU MİLLET MAL MI NİE İSTEDİĞİMİZ KADAR PARA BASMIYORUZ? kim bilecek ne kadar bastığımızı?ya da kim karar veriyo ne kadar basılcaana? hatta herkese dağıt 50 milyar hepsi gitsin döviz alsın o paralarda yabancılara patlasın bizimde çil çil dolarlarımız olsun...
oğlum iki ünite konu okudum hala bu soruma cevap bulamadım.(burda oğlum kelimesi de ciren içindi) yok mikro ekonomi devletin götüne kaçarsa makro sorunlar oluşurmuş konjonktürel işsizlik artarsa ağzımıza sıçılırmış.. LAAAN BEEN NE DİYOOOM Bİ DİNNEYİN PARA BASIN LAAAN veririm ben size kaat.

bu yazıyı yazarken anladığım üzere iktisadd söz konuşu olunca halaa 5 yaşındaki gerizekalının zekasına sahip olduumu hiç bi ilerleme kaydedemediğimi farkettim. insan 16 sene boyunca anlamazmı bi mevzuyuu.

burdan tüm hutaları yardıma bekliyorum bi el atında annatın bana şu olayı ya da gelin birlik olalım para basmaları gerektiğini annatalım şu mallara.....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

olm didiii olm didiiiii oleeeeeee

olm bakın artiz artiz sözcüklerle laf salatası yapmayın hecelicez sizin için hadi hep birlikte

PA RA BA SIN LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

bende verrim kaat orasını düşünmeyin
makroymuş sorunmuş
meeh

humuslu tartelet dedi ki...

arkamdasın dimi cireeeeen.bak

Adsız dedi ki...

arkandayım tilin seni buralarda yannız gomam:D

Adsız dedi ki...

heleki bu meselede.kar