27 Mayıs 2008 Salı

huta

sevgili hutalar
uzun zamandır duygularım parmaklarımı klavye üzerinde yönetemeyecek kadar karmaşık olduğu için uzak kaldım bi süre.Ama bugün yazmak istedim.
Biraz amerikanvari olacak ama her insanın kendine biraz daha yakın hissettiği süper kahramanlar vardır ya.Onlar hayatımızda hiç kıskanmadan haset etmeden hayran olduğumuz kişilerdir belkide.Ben kendi kahramanımla karşılaştım bugün.Süperman gibi uçamıyo dünyanın çevresinde çok hızlı dönüp zamanda yolculuk yapamıyo belki (zaten kılım süperman e hani batman olsa bi yere kadar en azından karizması var) ama beni büyüledi.ceren buraya kadar okurken delirdiğini ve belki de satır atladığını içinden 'söylesene artık' dediğini biliyorum zaten bütün bu uzzamış cümleler senin içindi:) neyse kahramanım çarşıdaki lal pizzanın ordaki diye bilinen fotokopicide çalışan bir kız.Kız inanılmaz bir tempoda sabahtan akşama kadar çalışıyo ve bu tempo fiziksel olduğu kadar zihinsel yükü de inanılmaz ağır bir aktivite. Ben yalnızca beş dakkasını anlatçam yaşlı amca, ben ,on yaşlarında bi çocuk ve iki üniversiteli daha vardı.herkes çılgınca fotokopi sıcağından kaçmak içinbirbirinin üstüne basıp kollarını en uç noktaya uzatıp ne istediğini söylüyodu.We bi an nekadar manyak şeyler istediğimizi farkettim.ünili çocuklardan bi tanesi 250 sayfalık kitabın fotokopisini istedi.Kız tek eliyle kitabın fotokopisini çekerken diğer eliyle bilgisayardan benim istediğim çoıktıları almaya başladı on yaşlarındaki çocuk kalem nekadar die sordu.kız hiç düşünmeden 250 bin dedi.o anda diğer ünili çocuk şu üç sayfayıda 12 şerli çekin ama 8 inde 3. sayfa olmasın dedi ve benim devreler hasar gördü.Kız bu yazdıklarımın daha fazlası da var ama benim devreler yandıktan sonra dinlemedim.ve kız hiç sinirlenmeden tamam dedi o an hangi uzvunu kullandı bilmiyorum ama diğer makina o çocuun istediklerini çekmeye başladı.sayfa çevir bas çek sayfa çevir bas çek sistem bu ama o sayfa nasıı çıkçak asıl mesele bu.benim beynim bana nasıl oyun oynardı? YANNIŞŞ YAPTTIIN SALAAAK DÖNDEE BAK ÇEKTİN O SAYFAYII GEÇ BUNU GEÇ ANLAMAAAZ vb ben bunnarı düşünken kız benden daha dinç ve canlı halde 3 lira dedi.Ağzım açık kıza baktım bi süre 3 lira için çekilir eziyetmi be kardeşim resmen insanlığın iyiliği için çalışıyosun.


işte benim kahramanım o kız çünkü onu diğer fotokopicilerden ayıran süper özellikleri var:)(en yakın zamanda gerçek kimliğini öğrencem:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bildiğin gibi diil tilin bide o arada mert bişiler söledi doğumgününü kutladım onun falan deliriyodum en sonunda herşeyi kapadım