10 Mayıs 2008 Cumartesi

guvercin

hutacım
insanlara ben finallere razıyım kendimeyse aman finallere geldik rahata erdik (aklıma gelmişken burda gülüzerdike selam ediyorum) dediimi sık sık farkettiim bi dönemi de tamamladık önümüzdeki maçlara bakamayız dışardan gelen seslerden ligin bittiini çıkarıyoruz çünkü bide sık yerine sol yazdıımı da farkettim her seferinde bilinçaltım napıyosun sen öyle aaaa saat onbiri on geçmiş
buraya gelip söylenip duruyorum huta yok köleyiz yok çok uraşıyoz biri bana yapsa sinirlenirim döverim lan hepinizi gelmeyin bana böyle şeylerle

renkli şirin şeylerle uğraşmak istiyorum demin gaztenin verdii çocuk eklerini karıştırdım ama bittiler
ayayayayayay aaaaaaay ay şimdi hatırladım gergedan posterimi unutuyodum az daha yurttaaaaa aaaaaaaaaaaaay yarın unutmiym aliym onu ordaaaaan

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selamınızı aldık sayın ciren, ayrıca bir daha gergedan çalardım ben sana tatlım, babil de çalacağım:D..hep birlikte daha nice finallereeeeeee, seviyoruz onları, yine onlarla beraber olmak başka bir duygu, bir onur, bir gurur..ben de burdan duygu ve onur'a selam ederim alamayacak olsalarda:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

oleeeey babilim de olucaaak aldım onu gülüüüüz bırakmadım tezelere

:D:D:Dmirabaaa onuuuu miraba duguuuuuu faynıls vi lav yuuuu yez