20 Mayıs 2008 Salı

guvercin

ayayay aslında ne annatıcamı hatırladıım bunu annatmak için yazmaya başlamıştım öncekiniii şey şey şindi
otbüzte inicedim bi amca bana kaş göz yaptı ben "hnn düğmeye bas diyo alla alla niye kendi basmıyo acaba neyse iniyoruz" cümlesini düşünecek kadar bir süre bekledikten sonra kalktım dümeye bastım beklemeye başladım amca bana geldi bişiler dedi kulaklıımı çıkardım "efendim?" dedim "ufaklık okulda mı?" dedi ben bi süre tekledim hiçbir ufaklık tanımadığımdan sistemim yeniden açıldığında "ufaklık okulda mı??" diye tekrarladım onaylayan bi iki cümle söyledi ben de yok karıştırdınız siz türünde bişey söyledim gülümsedim oda he peki dedi gülümsedi indik

ama bugünden itibaren orda ajan edasıyla evet diyip kulaklığımı geri taksaydım neler olabileceğini hepimiz hep merak edeceğiz dimi hutalar

Hiç yorum yok: