5 Mayıs 2008 Pazartesi

guvercin

bak blog
ilk olarak
iceyle tatile gitmemi ve tilinle zaman geçirmemi engelleyen bu salak okula kafam girsin
tamam bu içimizden çıktı
başka diceklerimiz
var ama
bura gelene kadar unutuyom men çoğunlukla
sana dicek tek bi lafım bile yok blog!!
bu ünlem işaretlerine kıl olmadım
diğerleri gibi diiller onlar
özeller
sizde hissettiniz bunu dimi
iyiki çalışmamışım dimi ben bu saatte
bu yazıdan bunun pek parlak bi fikir olmayacağını anladık
zikiyiz ya

bebecim
sizde deki
de ayrı




he bide bide şeyi paylaşmak istiyorum
bak zamanla oluyo bu işler
bostancı :
ben al pacino dustin hoffman ve robert de niro üçlüsünün
bostancı :
şizfren olduunu düşünüyorum
bostancı :
yada üçüz

evet düşünüyorum bunu
her gördüğüne kanma gençlik
tamam bu sefer kapatıyorum
hadi öptüm

Hiç yorum yok: