28 Nisan 2008 Pazartesi

_hayal_

bugün güneşin doğuşunu dünyanın en güzel yerlerinden birinde kelebekler vadisinde seyrettim.Kelebekler teker teker hayat buldu gözlerimin önünde.Güneş içimi ısıtmaya başladığında bir bulutun üstüne atlayıp ölündenizin üstünden iki güzel mavinin arasında süzüldüm.Yanımda uçan martılarla sohbet ettik biraz.Karnım acıkmaya başlamıştı yavaştan.Böylesine güzel başlamış bi günde ne yemeli diye düşünürken aklıma hayali bile ağzımı sulandırmaya yetecek kan kırmızı karpuzlar geldi.Bir dilim mutluluk gibi bir dilim aşk gibi yedim bitirdim.Güneş o kadar tatlı ısıtıyodu ki içimi bi an tüm ağırlığımı yumuşak yastıklarla kaplı bir hamağa vermek istedim. İki kocaman çınar arasına kurulmuş bembeyaz hamağa uzanırken yaşlı çınarlar geçmişi annattılar bana... uzuuun uzuuun konuştuk içim geçmiş öyle huzurlu bi histi ki bu nefes almak gibii.. uyandım...

Hiç yorum yok: