20 Mayıs 2008 Salı

guvercin

hutacım ilk finalime girmiş olmakla beraber sıcakla daha da zor hale gelen finaller sırasında hayatla mücadele isimli eserimi baskıya vermiş bulunuyorum

diye bi cümleyle giriş yapmıcam mutluyum huzurluyum memnunum kesinlikle kullanmadım ben o cümleyi ben yazmadım aslı da yazmadı semazenep salağının yazacağı bi cümle o onun işidir

çıkışta arkalarından yürüdüüm için onnar sapana kadar sapıkçasına dinlediğim çocuklar (nası tamlama dimi) herşeyin sorulduğunu kullandıkları "her şeyi sordular abi ahahah" isimli cümlede iddia ederken "üçgen kapak olur mu ya ahihi" isimli cümlelerinde üçgen kapak olamayacağını iddia ettiler bu konuyu sevgili inşaatçı en hakiki gerçek hutaya bırakırken oralara çalışmış olsaydım o üçgenin bana kapak olmuş olacağını derinlerde hissettim:D
çocuklar da en az benim kadar cıvıktı yani daha kısa bi tamlamayla onlara cıvık çocuklar diyebiliriz

yemek hazırmış dittim

6 yorum:

Adsız dedi ki...

http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.osman.com.tr/images/Fare/urun05.jpg&imgrefurl=http://www.osman.com.tr/Fare_ilaclari.htm&h=150&w=250&sz=16&hl=tr&start=8&sig2=DPM5tY0K7EiWKVyJTVaJhA&um=1&tbnid=VTZHX8xxh7FYqM:&tbnh=67&tbnw=111&ei=hdwySIH6EJOWxAHb8pHbDg&prev=/images%3Fq%3D%25C3%25BC%25C3%25A7gen%2Bkapak%26um%3D1%26hl%3Dtr%26rlz%3D1T4GGLJ_trTR247%26sa%3DN


bu hayvani linke tıkladığınız ve azcık da aşağılara indiğinizde "FARE" ler için tasarlanmış "ÜÇGEN KAPAK" lı kapanı görebilirsiniz...konular için süper uygunlukta sayın hutalar...

Adsız dedi ki...

http://www.osman.com.tr/images/Fare/urun05.jpg

bu linkle de direk olarak " ÜÇGEN KAPAK" görülmekte sitenin osmana ait olması ise...tamamen tesadüf...........

Adsız dedi ki...

yalaaaaaaaaaaaan osmanın farelere karşı açtığı savaştan herkesin haberi vaaaaaar

Adsız dedi ki...

neymiş üçgen kapak oluyomuş

evet benle tekrarlıyosunuz cıvık çocuklar haydiii üçgeeeeen kapaaaaak oluuuuur

Adsız dedi ki...

cıvık çocuklara selam ederim...

Adsız dedi ki...

dimi sevdik onları