27 Mayıs 2008 Salı

guvercin

sabahın renkleri ayırt edemediğim etsem de farkedemeyeceğim kadar kör bi saatine lab sınavı koymanın mantığını en az dalin kids şarkısı kadar seviyorum o da arada geliyo hayatı dar ediyo bana
ben buraya bişiler annatmaya geldim heh hatıladım
son sınav olmasının gazı mı diyim rehaveti mi diyim gazlı bi rehavet yada rehavet gazıyla bütün gün termo çalıştım formül kaadını yaptığım anda gazım bitti marş basmadı artık öylece bekleşiyoruz bu önümdekileri bölecene çantaya koyucam birazdan
önceki finallerinde yani kışın tilin huta da yemiş benim gibi böle iki günde bi gelip bişiler annatmaya başlamış dün okudum da farkettim
o diilde günler tepelerden aşağı koşan vahşi atlar misaliymiş hutacım öle diyola şu an
he bide finaller bize ne öretti sona ermeden paylaşalım
-ilk olarak bi çay içim de en azından dd alim mantığını incelemek istiyorum. evet çay içene veriyolar. hocanın yeterince türk olduğuna güvenmek oluyo kendisi hepimiz çayı seviyoruz bence dd alırım evet güzel
-bişiler düşünce bunun o düşenlerin seçimi olduğunu düşünüp işine karışmıyoruz daha aşağıda yaşamak istiyosa kendi bileceği iş ki zaten haklı da altıncı katta yaşamak zorunda mı diil örnek verelim geçen hafta bütün ama bütün kitaplarım düştü ben sinirlendim mi hayır siz de haklısınız sizin de işiniz zor dedim hala ordalar mesuduz
saat kaç oldu acep

5 yorum:

humuslu tartelet dedi ki...

haangi şarkıydı o cireeeen

bilseeeydim sana böyle katlanmazdım yaaaaar şaşırdım bunu senden hiç ummazdım yar

Adsız dedi ki...

naptın seeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Adsız dedi ki...

he naaaptıııııııııııııııın

humuslu tartelet dedi ki...

:D allah cezamı verdi ciren beni bi süre internetten uzak tuttu.

Adsız dedi ki...

çarpılırsın öle