21 Mayıs 2008 Çarşamba

yeni bir başlangıç mı_çöpev


Güvercin kardeşimiz birçok kere sordu, ısrar etti, sorguladı...Neyse sanırım birşeyler karalayabilirim sana...Son günler de favori şarkım Redd - Mutlu Olmak İçin

Mutlu olmak için küçük şeyler yeterlidir, küçük birşey olmasa da insan mutlu olabilir hatta eğer kendisiyle birlikteyse.. Bu benim bakış açım:D


Final haftalarına giriştiğimiz şu günlerde ders çalışmamız gerektiğini düşünüp duruyorum fakat henüz faal değilim bu konuda, daha sonra çalışmaya başlamak için kendime nasıl bir motivasyon yapabilirim diye düşünüyorum, bunu da düşündükten sonra susuyorum yoruluyorum ve boşluğa bırakıyorum kendimi tekrar, ta ki bu düşünme fasılları bir daha gelene kadar.


Söyleyecek birşeyler bulamıyom blogcum diyordum ki...Uzaktan uzaktan tanıştığım şirin, 4.sınıfta olan kız abla geldi feysbuka bakçakmış, al bak dedim teşekkür edrim dedi...bu kadar, neyse bundan başka da diyeceğim birşey olmasın artık seni uzaktan da olsa çok sevdiğimi söylemek isterim bi de hoşçakal...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aaaaa tuvaletteki kız mı geldiiii nerden biliyomuş odayııııı 8.

ben de düşünüyom yaaa şu gün çok çalışmam lazım diye sona o gün düşünürüz diye bırakıyom ki o gün yarın:D yarın düşünürüz lanlan kitabım bile yokmuş

redd de sevdik o kızı da severiz o mezun olsun artık yazık

Adsız dedi ki...

yazık bnce de ona yaaaaa gece gördüm koridorda ayakta kitap okuyodu, etütte müzik dinlemek istemişler çünkü.. acıdım valla.bü, odayı ise öyle geçerken buldu galiba yani etüt e en yakın oda biziz sonuçta:D böyle geçer hayat anlamadan...

Adsız dedi ki...

sondaki mesajı tüm gençlikle paylaşmak istiyorum:D onu siviyom ben ya bide 86lı gaba o? geseydi benim masada okusaydı yaaaaa gerçi ordada müzik çalıyo:D