6 Haziran 2008 Cuma

guvercin

yazının sonunda gelecek hepimizin sevgi saygı ve mutlulukla beklediği haberi vermeden önce sizle beni hayran bırakan şeyleri paylaşmak istiyorum biraz
-printer teknolojisi ön sıralarda geliyo biraz önce dokunamadığım bir şeyin iiiivüüüüüvşşşşşşşş sesi ardından gayet düzenli bi şekilde kağıda işlenmiş olarak gelmesi beni aşan bişey
-sora tabiki atmnin verdiğimiz parayı anlama sayma teknolojisi var ki benim yapamadığım bir şeyi el kadar makinenin vtrrrrrr die yapıvermesi de beni aşıyo tabi
-aklıma gelenlerden üçüncü olarak neredeyse hepinize anlattığım bi çay tabağı nörona uçuş simülatörü yoluyla uçma öretme teknolojisi geliyo anlatmadıklarıma selam ediyorum
tıkanmış ve biraz da sıkılmış olduğumdan dolayı hepimizin içten içe bilerek beklediği haberi verip gidiyorum fizikten tekrar kalmış bulunuyoruz hepimiz:D

7 yorum:

humuslu tartelet dedi ki...

salaaaaaaaaaaaaaaaaaak kaldınmı yoksa yineeeeee

Adsız dedi ki...

sefaletimize gülmeee gülmeeeeeee bigün ya sanada olursaaa bi ders herkese bi sapık gibi yapışabiliiiir

Adsız dedi ki...

ciren.bü seni bırakanlar utansın ulan ay nie lan nie.bü benim de hala bi bokum belli olmadı ya otomasyonu ne ediym ben...cuma son saatler falan hadi bakalm ben neyden kalcm??

Adsız dedi ki...

son saati de geçtim dakikalar lan son dakikalaaar sölesenizeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.................

Adsız dedi ki...

sölesinneeeeeeeeer şirefsizleeeeeeeeer
tirbieysizleeeeeeeeeeer

Adsız dedi ki...

5 son saat diil miydi ya yeni farkettim demekki diilmiş
burdan bunu çıkardık

Adsız dedi ki...

son saat 17:30 idi fakat notlar yaklaşık olarak 19:00 da güncellendi... biras yavaşlar şerefsizler:D