14 Şubat 2008 Perşembe

guvercinbensenobizsizonlar

içimde karşı konulamaz bi toparlama isteği olduğu için ve yerimden kalkmaktan çok uzak bi yorgunlukta olduğum için buraya şöyle bi genel durum raporu yazmak herkesi bi başlık altında toplamak istiyorum girin bakim başlığın altına ıslanıcaksınız orda

şimdi bebe huta hakkında bildiğim şeyler salı günü dedikodu yapmış ve dün gece film izleyecekti beni yarım saat uğraştırdıktan sona galiba kapadı gitti tam hatırlamıyorum

enhakikigerçeköz humuslu tartelet pazartesi gene gidiyo. (noktanın altını çiziyoruz bidaha bidahaaaaa)

milek hutayı geçen gün unuttum akabinde bilekleri dikine kestim

gülüz huta yurtta bugün gördüm sevdin mi dedim yurt işte didi

beşinci kimdi ya.. kimi unuttuysam hay beni ev cinleri götürsün

gamzi hutanın bütleri bitti gamziiiiiiiiiiiiiiiiiii bigün buraya bakçanmııııııııııııı

o diil de annem demin hapşırdı iyi geceler dedim bu çok şey anlatıyo galiba tek başına

yok ya yorgun diilim bakmayın ilk hafta geçti alıştım ukum bile yok

benim lan benim beşinci

2 yorum:

gastrovaskulerbosluk dedi ki...

ila ki humuslu tartelet olarak girmeye gerek yokmuş kine :D ayrıca ivettt bütlerim bitttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

sen kimsin de huta olmaya gerek yok dersin hutayı reddedersin vurun kellesini konsepte ters düştü