5 Şubat 2008 Salı

guvercin

merhaba blog
ben müminoğlu ciren müminoğlu ve filmden sonra ne yapacağımı hayatıma nası devam edeceğimi hiç düşünmemiştim o filmin bir sonu olduğu aklıma gelmemiş
hatta bu sorunumu bebe hutayla şöyle paylaştım

bostancı :
mitti.ihi
bostancı :
filmden sonasını hiç düşünmedim
bostancı :
napıcamı
bostancı :
:D
sadece beebe(geçektenmeşgul):
:D
sadece beebe(geçektenmeşgul):
yaaaa kalırsın öle:D
sadece beebe(geçektenmeşgul):
ben duşa gircem az sona
sadece beebe(geçektenmeşgul):
:D
bostancı :
hayatımın filme kadar olan kısmını planlamıştım şindi napıcamı hiç bimiyorum:DD:
bostancı :
napsam arizonayamı taşınsam
bostancı :
ben sibiryaya balık avlamaya gidiyorum
bostancı :
balıklara ölüüüüüüüüüüm
bostancı :
sibirya iki ayaklılarındı onnarın kalacakk
bostancı :
etnik minority onnar hem
sadece beebe(geçektenmeşgul):
:DD:

bebe huta da bıcıya gitmeden önce bir film daha izlememi ya da pencereden havuza atlamayı denememi önerdi ikinciyi yapmayı düşünüyorum ama bikinimi bulamadım bikiniye küçükken mikini dermişim dalga geçerlermiş sonuçta büyüyüp benim çıkacağımı bilselerdi önemsemezlerdi bence sünepe künefe dimi yani

he bi de gelmişken otur şunu annatim otu otu çay koydum bugün ki kendisi öğrenim hayatımın 15. yılının 2. döneminin 2. günü fiziğin dünyadaki en atmasyon şey olduğunu anladım "götünüzden uydurmuşunuz lan" diyerek yazmaya devam ettim hoca da o ara faraday'in kurala indirgemediğini hep deneylerle çalıştığını söyledi beni teselli edercesine burdan faraday'e selam ediyorum türkiyeye gelirse konserine gitmeyi düşünüyorum

ice de ona bu anımı anlattığımda bana bu kadar sene boşuna beklediğimi ona sorsaydım fiziğin ne kadar gereksiz saçma mantıksız bişey olduğunu bana anlatacağını belirtti bence haklı ona sormalıydım ben 15 senelik eğitimi seçtim o düştüğüm gün sorabilirdim örneğin aklımda kalırdı üstelik tek çocukluk anım çünkü kendisi
o düştüğüm günün de çocukluğuma dair tek anımsadığım şey olduğunu bana ice öğretti
bildiğim herşeyi sana borçluyum ice:D bebe senden de teknik bilgi alıyorum bunu biliyoruz nası uygulucaz tamam mouse'un ortasında tuş var ama basınca noluyo

sanırım bu kadar blog
filmden sonra sana gelip bunları anlatmak da varmış
öptüm canım
arayı açmayalım

6 yorum:

Adsız dedi ki...

gel otu çay koydum dedin oturdum okudum ne gelen var ne giden hayır madem çay vermicen ne diye okutuyon çocukluk anılarını, okuldan kaçarken ayakkabılarını çıkaran tek şahsiyetin çocukluk yıllarına inmek istediğimi nerden çıkardın bende gider kendi çayımı koyarım, tomurcukta koycam zati sen beceremezsin, sevgili hutalar bugün tiramisu yapmayı deneyeceğim annem malzemelerimi alcak az sonra, hepinizi beklerim alt tarafı 33 ytl ve 5 saat, geri dönüş mü??kaf yu geri dönüüüüüşş!!!!

Adsız dedi ki...

33 müymüş
5 puçuk saat diil miydi
kızım ölçümlerinde hata ararım

Adsız dedi ki...

33 müş canım bide sen 5 saat dolunca in tamam mı uğraştırma beni

Adsız dedi ki...

eskişehirdemi yani

Adsız dedi ki...

yok eskişehirde inmede nerde inersen in tamam mı?
şey bu arada unutmadan ciren sakın eskişehirde inmeye kalkma nese hadi gidiyorum. bak sakın eskişehirde inme, gerçi inmezsin akıllı kızsın.neyse yaa gittim ben.
İnmezsin dimi eskişehirde inmezsin inmez biliyorum ben
sakıınn eskiişeehğğğrrrr........
aaa kapattı.hıh

Adsız dedi ki...

alo anne meraba naber nolsun indik işte gardayız eskişehirde üniversite varmış bi gezelim dedik kampüsü nası