15 Şubat 2008 Cuma

C ve sütlü çay

Dün abuk bi tespitte bulundum(burdan sevgili tespite saygılar sunuyorum)şimdi dün duştayken, hayır duşta neden böyle şeyler düşünüyorum o ayrı tabi ama sevgili ingilizlerin benim tutkuyla bağlı olduğum birçok şeyi 'c' harfiyle başlattığını farkettim, ne işime yaradı o ayrı ama genede birkaç örnek vermek istiyorum; cinema,classical music,chocolate,coffee,cat ve dahada gider, tabi bu genellemeye uymayanlarda var ki bu bütün genellemelerin kaderidir neyse geçtim
Dün ilk defa sütlü çay yapıp içtim yıllarca neye benziyo lan bu salak şey dedikten sonra vakti gelmişti, he neye benziyomuş hiçbir şeye o ayrı,yada ben anlamadım ama çayın tadında pek ciddi bir değişiklik yapmış gibi gelmedi bana, bu denememde sense and sesibility'in çok büyük katkısı var burdan kendisine kucak dolusu ki benim kucağıma pek bişey dolmaz sevgiler gönderiyorum, film boyunca her türlü olayın ortasında bir karakter mutlaka
-bir çay koyuver
-bana bir çay ver
-bilmem kime bir çay ver
-çay alır mıydınız
-çay içseydiniz şeklinde alakasız bir giriş yaptı, hayır normal muhabbetlerin içinde neysede çok ciddi bir konunun ortasında bile rastayınca bu repliğe kendilerinin çayla çalışan robotlar olduğunu düşünmeden edemedim
-hanımefendi durum çok ciddi
-gerçekten mi? sebastian bi çay koy.demek o kadar ciddi?
şeklinde
ama tabi bunun üzerine ben ne yaptım filmi durdurdum ve bir çay koydum, hayır sebastian ben olduğumdan değil, canım çekti ve sebastian izinliydi, siz ingilizseniz bende türküm diyerek çayımı yudumladım filmin geri kalan kısmında
kendileri hakkında bu kadar konuşmuşken kendilerine özendiğimide söylemeden geçemeyeceğim, yıllar öncesinin kıyafetlerini bugüne moda yapan zihniyete sesleniyorum iğrenç taytları hakkettikleri o tozlu sayfalardan çıkarıp karşımıza dikeceğinize o dönemlerin kıyafetlerini moda yapın, buna çok çok sevinirim bende o elbiselerden istiyorum.
yazıma ingiliz olmasada tim burton'la karşılıklı çay içmek istediğimi söyleyerek son vermek istiyorum, isterse çayına sütte katarım
hepinizi seviyorum sevgili humuslu tarteletler ingiliz hükümeti beni yakmadan önce size bunu söylemek istiyorum acaba son isteğim olarak bana sütlü çay verirler mi?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sebastian bildiin sensin hiçç inkar etme

çayla:Dçalışan:Drobotlar:DD:D:D:D

O SAYFALARI BEN YENİ SİLDİM NE YAPTI KİM GENE ORDA