5 Şubat 2008 Salı

Bebe

Obsesifim, öğrendiğim üzere tdk dilinde takınçlıyım.Daha açık olmak gerekirse belli bir konu üzerinde gereğinden fazla ilgiliyim.konu mu? Tim Burton tabi, az önce bu herifi kendimden geçmeden en fazla 5 dakika izlediğimi farkettim ve sana sarılmaya karar verdim sevgili humuslu tartelet neden mi?ne bileyim ben yaaa..
Az önce tiramisu yaptım en sevdiğim sütlü tatlı denilebilir kendisine daha yemedim, umarım iyi olmuştur, sabah odamın tipini değiştirdim, omurgamın yamulmaya başladığını farkeden annem bana acımış ve bana yeni yatak almış olduğu için giriştim bu işte, eşyaların yeriyle falan oyandım, atılacak birşeyler aradım ki bulamadım hiçbişeyi atamayan ben gene aaaa bu bilmem nerde aldığım otobüs bileti, buda bilmem ne filminin bileti, aaaaa onu atamam oynadığımız oyunun kağıtları şeklinde tek tek bakıp,yerlerine koydum ve farkettim ki onlara sadece bişeyler atmaya çalıştığımda bakıyorum ,olsun seviyorum kalsınlar.
bu arada nedense belirtmek istedim, benim artık bi klaketim var.hıh(sema almış)böle evde eeennnnnnnnnddd ekşııııııın şeklinde dolaşıp, eğleniyorum, burdan yetkililere sesleniyorum,bana tim burton'ı getiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, ay pardon araya karıştı şey ne diyodum, bana bir set ve bir kamera verin,yoksa rehineleri tek tek öldürürüm.Ay allahım gene saçmaladım.Yoo niye saçmalamış olayım ki babndır saçma.Babamı bu işe karıştırma.Baban bu işe çokta bulaştı adamım hatta beline kadar bu boka battı onu sen bile kurtaramazsın.Sen kimsin ya babamı nerden tanıyosun,laaaaaaaaann dağıtırım buraları.Ben senim adamım cinayetleri işleyen de sendin,beni sen yarattın.Sevgili blog ben kaçıyorum.

Sevgili csi amcalar bana inanmayın,onada inanmayın kimseyi öldürmüşlüğüm yok, yok illa biri gelecekse vorik yada gil gelsin,hepinizi seviyorum ve bu yazıyı olabildiğince az kişinin okumasını temenni ediyorum

Hiç hatam var mı cireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn???

1 yorum:

Adsız dedi ki...

senin diil de turuncunun mavinin bide yeşilin olabilir
o diil de turuncuyla mavi kim