3 Şubat 2008 Pazar

şebnem ferah hastasıyım

* yürekler alınmaz pulla parayla
kim yenmiş kaderi duayla
*kaderi yenmeden utandım kendimden
daha sevilmeden bebeğiden önce vazgeçtim dünyadan
*öyle bir rol vermişler ki okudum okudum anlamadım
kendi kendime konuştum bazen evimde hem kızdım hem güldüm halime
sonra dedimki söz ver kendine
denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin
sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin
uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin
korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
öyle çok değerliymiş ki zaman hep acele etmem bundan anladım.
*Bakıyorum aynaya her gece,
İçim rahat, biraz yorgunum sadece.
Hayatıma giren herkese,
Yaşanmış her şeye
Teşekkürler büyüyorum sizinle
Teşekkürler, büyüyorum sizinle...
*
bıçakla keser gibi kesip atabilmek bütün her şeyi
kesebiliyorsan ruhumu, dene; duygularımı, yüreğimi
*Gücün var mı sevgilim
Derin sularda inci tanesi aramaya
Cesaretin kaldıysa
Hala benle aşktan konuşmaya
Söyle canım sevgilim
Hayat bize oyun oynuyor olabilir mi
Yorgun gibi bir halin var
Duyguların karışık olabilir mi
Sil baştan başlamak gerek bazen
Hayatı sıfırlamak
Sil baştan sevmek gerek bazen
Herşeyi unutmak

Hiç yorum yok: