7 Şubat 2008 Perşembe

guvercin

bugünün büyük bi kısmını unutmak amacında olsam da seninle system shutdown anlarımdan birini paylaşmak istiyorum blogcum
bankada 40 küsür kişi bekledikten sonra kamp kurduğum köşeden kalktım üstüne üstlük zeki bi anımdı numaram 1. yerde yanmasına rağmen insanların 7de toplaştığını gözlemleyip oraya gittim. bir süre sonra kulağımda kulaklıklar bankacı amcaya ööööle bakmakta olduğumu farkettim. insanların böyle anlarına alışmış olacak ki bir süredir dudaklarının kıpırdadığını farkedip kulaklıkları çıkardığımda bana sabırla "bir işleminiz mi vardı bayan" dedi. içimden "yok size bakmaya geldim galiba çıkıcam şimdi işim bitti" diyecek kadar süre bekledikten sonra "kı..kıredi için gelmiştim" diyebildim o da bana giderek sinirleniyorum kendini bil sesiyle "ne kredisi" dedi

2 yorum:

Adsız dedi ki...

alabildin mi kredi bari? bide bide kart verdiler mi?Vermedilerse dayağı hakettiler demektir bi daha gidemem oralara ben ya

Adsız dedi ki...

dün verdiler bugün çektim hayatımda ilk kez atm kullandım hatta bu ilki iceyle yaşamak istediğim için onunla buluşana kadar bekledim
ayrıca tahminlerimin aksine makine kartımı yutmadı gayet geri verdi gerçi tereddüt etti verirken ama ben şiddet gösterdim çektim çıkardım