17 Şubat 2008 Pazar

çek elini

çekin ellerinizi klavyedennnn ben geldimm geceleri esen terörrr korkma huta sana birşey yapmam çünkü geceleri hemen uyuyakaldığım için terör doğudan hafif kuvvette meltem olarak esiyor :D doğu diyorum.. çünkü güneş bizim dağdan doğar.
bir hutanın bilmesi gereken yegane bilgi budur! bu bilgi onun en kıymetli hazinesidir :D
evet bütleri biten çek eliniyi artık durdurabilecek bir güç yok... gelmeyişim suskun olmuştu ama yazılarım muhteşem olacak !
lakin şimdi uyumalıyım aslında uykum yok :D gözümü dinlendireceğim efenim :)
hadü eyü geceleeee

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Aa kimleri görüyorum, hoşgeldiniz hanımefendi.Sebastian bayana bi çay getir.Buyrun lütfen ayakta kaldınız şöyle oturun

gastrovaskulerbosluk dedi ki...

yok efendim sebastian zahmet etmesin.. ben kendi uşağımla geldim.. alfonzo git bana bi sıcak çikolata yap hadi bakiyim

Adsız dedi ki...

aman tanrım çok asilsiniz hanımefendi sebastian bak arkadaş getirmiş hanımefendi sana artık mutfakta yalnız kalmayacaksın

Adsız dedi ki...

sebastian alfonzo arka kapıya ben onları oyalarım koşun koşun
(kapıdan girer)
VE HAVLUUUUUUUUU

gastrovaskulerbosluk dedi ki...

efendim alfonzo beni bırakmaz.. çünkü kendisi benim gönüllü uşağımdır.. hatta ben onu defalarca sokağa bıraktım... kedi gibi geldi peşimden yine
- di mi alfonzo?
- di efendim

Adsız dedi ki...

alfonzo sen bizim yüzkaramızsın

Adsız dedi ki...

çünkü güneş bizim dağdan doğar ı okuyup okuyup mutlu oluyom gamziiiiii:))

uykun yoksa böyle söyle paylaş uyutmayalım yardım edelim sana iveet