22 Temmuz 2008 Salı

guvercin

stajda örendiklerimiz başlığı altında sevgili izleyenler
-hayatımda yediğim en irenç şey after eightti
-hayatımda gördüğüm en irenç şey bisküvi genişliğindeki çocuk kolunda duran o kola tur bindiricek büyüklükte kelebekti ve o üç dört yaşlarındaki çocuktan dört tüp kan çıkana kadar izledim dirsekten aşağısı kadar kan verdiğini hesaplayacak bi süre yani başka bi deyişle gözünüzde canlandırdım mı iğne bile büyük gelmiş gibi duruyodu damarına
-hayatımda duyduğum en irenç şey gözyaşını göz pınarından enjektörle aldığını anlatmasıydı hemşire ablanın yanımıza gelip "bööle gezdirdim aldım" diye anlattı kafamı ellerimin arkasına sakladım ama kaçamadım sonradan svabla alındığını örenip rahatladım ama o tramvayın geçişini unutamadım
-gördüğüm en ilginç şey olmasa da hatırı sayılır ilginçlikte başka bir şey de scotch bride ambalajına sarılı kibrit kutusunda gelen dışkı örneğiydi şimdi boku kibrit kutusuna koyan yaratıcı zihni ben takdir etmiyim de napim hatta başa dönelim bu olayı tamamıyla aktarmak istiyorum
ouz kapıdan girdi elinde küçük sıkı sarılmış bişi vardı (evet stajın son günlerinde arkasından ouz dicek kadar alıştım) ben bi süre baktım o da bana dışkı geldi dedi hııı dedim yanına çağırdı elime glade'i verdi sora glade pis dedi eldiveni verdi bide üstüne gidip elimi yıkamama da izin vermedi hemen açmaya başladı hediye açarcasına sarılı olduğu şeyi açtı düzeltince scotch bride ambalajı olduğu ortaya çıktı içinden kibrit kutusu çıktı glade partikülleri klimadan dönüp ouzun yüzüne gözüne kaçtı sora kibrit kutusundan örnek aldı herşeyi kapadı burnunu açtı daha neler görücez kimbilir dedi

Hiç yorum yok: