16 Temmuz 2008 Çarşamba

guvercin

şimdi blogcum
sana annatıcağım kafamda bişeyler vardı birazdan yarısını hatırlayıp anlatıcam sonra büyük ihtimalle çok uykum gelicek
bugün ouz (abi) hepimizin bildiği şu an adını anmak istemediğim bir test yaparken "bana 80 idrar verin yanında uyuyim bunu vermeyin" dedi içimden "ölürsün" dedim dışımdansa "80 idrarı da bence vermeyelim" dedim sizle de paylaşıyorum tabiki çünkü hayat müşterek arkadaşlar maalesef
isminin ouz aç parantez abi kapa parantez olmasının sebebi abi deme dürtüme karşı koyamamam bunu annatmış mıydım bilmiyorum kendisi bayaa büyük gösteriyo ben de bu haftanın başında "bina yansa ben bu adama seslenmem artık ya" fantazimden vazgeçip çözümü abi kısmını çok sessiz söylemekte buldum arada duyuyo galiba ama ille hitap etmek zorundaysam o kısmı cümlenin sonuna bırakıp o kendini yaşlı hissedip kızmadan kaçıyorum
sabahları caddenin başında yürüdüğünüz insanlara o caddenin sonuna kadar mahkum olduğunuz da dikkatimi acı vererek çekti iki gün önce bir amcadan tam 20 dakka boyunca kaçmaya çalıştım hızlandım yavaşladım durdum aklıma gelen herşeyi denedim sonra düşündüm ben kimim de kadere karşı geliyorum pes ettim
bu okuyup çok güldüüm şeyi de sizle paylaşıp gidicem bana ayırdıınız zaman için teşekkür ediyorum
SIRIUS BLACK
-Escaped Azkaban..
-Evaded dementors..
-Outwitted Ministry..
Killed by drapery.

Hiç yorum yok: