8 Temmuz 2008 Salı

guvercin

hutacım
birkaç gündür dohtor amca bana her gördüğünde hayat seni nerelere götürücek daha diyip durmakta her seferinde yüzüme vurmasana lan diye düşünmekteyim ama dışardan gülümsüyorum çok sevimli konuşuyo çünkü bence hatta arada sırada ben laboratuarda verdiği şeyleri okurken geliyo içeri giriyo bunları söylüyo onaylıyoruz
sadece o diil ordaki insanların yüzde yetmiş kadarı göz kararı yüzde yetmiş buldum beni hayata hazırlamak amacında gibiler bana bişiler anlatıp bişileri şöle böle yap diyip duruyolar motivasyon kampı gibi biraz saatim dolduğundaysa boşveeeeer modunda çıkmam da bunu doğruluyo mu diyim kapak mı oluyo diyim ne desem boş ya da aynı gibi duruyo
başka ni dicedim sabah 17ye binmemem gerektiğini öğrendim bu sabah
bu kadar mıymış
gidiim film izliyim

Hiç yorum yok: