2 Temmuz 2008 Çarşamba

guvercin

staj maceralarımda tahlil lablarında çalışan insanların bir bebe deyişiyle çayla çalışan robotlar başka bir bebe deyişiyle ingiliz olduklarını düşünmeye başladım hatta bir bebe diyaloguyla:
-kan şekerini çalıştın mı hede (çay içme sesi)
-çalıştım hödö ayrıca aseton sonucu da aldım öbür örnekten (çay bardağı bırakma sesi)
-(içerden gelen ses) çay içiyoruz hadi geliiin
içimden çıkan çay ağacının ürünleriyle -ki bence çay ağaçta yetişmez- bu kışı hepimizin geçirebileceğini düşünüyorum bunu demin milee şöle annattım

[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
tam hutaya yazıyodum
[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
insanlar çayla çalışan robotlar gibi
[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
yakıt ikmali yapıyolar her saat
[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
tahlil labnda
gabriel:
aa ivit ya
[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
sona bana nie içmiyon diyolar
gabriel:
ben de öyleyim
[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
lan içim dışım çay oldu

ayrıca bu sabah istasyon caddesinin bi ucundan diğer ucuna yaptığım yürüyüşümde dananın kuyruğunun kopayazma derecesine gelene kadar harekete geçmeyen bi insan olduğumu düşündüm şu şekilde yani "durun.. durun.. durun durun.....şimdi çıkın" sabah sabah neden böyle şeyler düşünüyorum ben diye düşünmeye başladım sonra hutaya yazarım o zaman dedim madem kendimizi garipsiyoruz gidip hutaya yazalım bunu

neden çaya bu kadar laf ettim çünkü deminki sabah düşüncelerim örneğinde olduğu gibi hafiften yememde etkisi olduğunu düşünüyorum dün fiş kesme sesine oynadığımı milee anlatırken böyle dedim hatta arkasından şöyle dedim

[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
sende sabahtan akşama kan idrar çay kan idrar çay döngüsünde gitsen
[c=#D9B9F7]bostancı[/c] {yok}:
bence sende yerdin

doktor amca bana stajın sonlarına doğru kan aldırabileceğini söyledi doktor amca adına çok endişeliyim huta
ben gittim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çayçelim bencee herkes çay içsin